17 oktober.

Dags för att blogga lite igen då.
Då jag vaknade åt jag frukost sen lade jag mig i soffan framför tv:n. Tillbringade en hel del timmar där, sen blev det dator vs städning av mitt rum. Det ser i alla fall lite bättre ut, sen kom två av mina vänner för en spelkväll. Det var riktigt bra och vi hade super trevligt.

Sitter nu i soffan med datorn i knä och chattar, lyssnar på musik, bloggar och självklart tittar på tv. Ska stänga av datorn nu för att försöka få lite sömn. Imorgon blir det till att fortsätta titta efter vissa möbler för att jag ska kunna få ännu bättre ordning på mitt rum.
Ska även försöka få mig lite tid till att titta efter högskolor och universitet, för att få lite bättre koll på hur jag ska göra nästa år och vad jag ska göra.

Dags att stänga av datorn få lite sömn, godnatt.

/Ostman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0